Budowa przekładni RV-C jest dokładnie taka sama, jak reduktora RV-E. Różnica polega na tym, że seria RV-C posiada otwór zamiast osi. Umożliwia to przeprowadzenie przewodu lub osi silnika poprzez przekładnię. Ponadto, podobnie jak seria RV-E, RV-C zapewnia wysoką sztywność w warunkach skrętu i ugięcia oraz kompaktową budowę przy wysokich stopniach przełożeń.
Cechy charakterystyczne i korzyści
Podwójne podparcie i unikalna budowa:
- wysoki moment obrotowy
- wysoka odporność na dynamiczne obciążenia (do 5 razy większe od momentu nominalnego)
- wysoka sztywność
- wysoki stopień precyzji (backlash < 1 min. kątowej)
Dwustopniowa przekładnia:
- redukcja wibracji
- niska inercja
Zintegrowane kątowe łożyska kulkowe:
- niska zużywalność
- wysoka żywotność
- możliwość przenoszenia wysokiego momentu
- wysoka sprawność
Otwór zamiast osi:
- umożliwia przeprowadzenie przewodu lub innego medium
Download