Seria RV-C przekładni cykloidalnych

Budowa przekładni RV-C jest dokładnie taka sama, jak reduktora RV-E. Różnica polega na tym, że seria RV-C posiada otwór zamiast osi. Umożliwia to przeprowadzenie przewodu lub osi silnika poprzez przekładnię. Ponadto, podobnie jak seria RV-E, RV-C zapewnia wysoką sztywność w warunkach skrętu i ugięcia oraz kompaktową budowę przy wysokich stopniach przełożeń.

Cechy charakterystyczne i korzyści

Podwójne podparcie i unikalna budowa:

  • wysoki moment obrotowy
  • wysoka odporność na dynamiczne obciążenia (do 5 razy większe od momentu nominalnego)  
  • wysoka sztywność
  • wysoki stopień precyzji (backlash < 1 min. kątowej)

Dwustopniowa przekładnia:

  • redukcja wibracji
  • niska inercja

Zintegrowane kątowe łożyska kulkowe:

  • niska zużywalność
  • wysoka żywotność
  • możliwość przenoszenia wysokiego momentu
  • wysoka sprawność

Otwór zamiast osi:

  •  umożliwia przeprowadzenie przewodu lub innego medium
ProduktPrzełożenieMoment nominalny NmDopuszcz. moment chwilowyDopuszcz. prędkość chwilowa wyjściaDopuszcz. prędkość ciągła wyjściaBacklashMaks. obciążenie osiowe [N]Pobierz
dokumentację
RV-10CRV-10C27984908048<1.05755
RV-27CRV-27C36.5726513236036<1.06520
RV-50CRV-50C32.5449024525030<1.09428
RV-100CRV-100C36.7598049034024<1.011801
RV-200CRV-200C34.86196198073018<1.031455
RV-250CRV-250C35.612451122502012<1.0
RV-320CRV-320C35.613136156802515<1.057087
RV-400CRV-400C35.613920196002012<1.0
RV-500CRV-500C37.34490024500159<1.082970
RV-900CRV-900C208.304, 250.3338820441001515<1.0