Seria RD-C powstała na bazie serii RV-C. Ma zamkniętą i szczelną budowę, wypełnioną smarem. Jest gotowa do instalacji. Przygotowana do montażu na silniku serwo.
Cechy charakterystyczne i korzyści
Podwójne podparcie i unikalna budowa:
- wysoki moment obrotowy
- wysoka odporność na dynamiczne obciążenia (do 5 razy większe od momentu nominalnego)
- wysoka sztywność
- wysoki stopień precyzji (backlash < 1 min. kątowej)
Dwustopniowa przekładnia:
- redukcja wibracji
- niska inercja
Zintegrowane kątowe łożyska kulkowe:
- niska zużywalność
- wysoka żywotność
- możliwość przenoszenia wysokiego momentu
- wysoka sprawność
Nasmarowane, flansza pod sprzęgło i silnik:
- maksymalnie ułatwiona instalacja
redukcja kosztów integracji
Otwór zamiast osi:
- umożliwia przeprowadzenie przewodu lub innego medium
Download